Sjuklingar

Då var det söndagnatt, Lilly och maken sover och jag hade tänkt göra desamma alldeles snart. Jag och Lilly har blivit förkylda, natten mot lördag satt jag och sov med en sovandes bebis på mig för att det var så jobbigt för henne att andas. Inatt är det jag som har problem med det, har lagt mig i soffan för att inte väcka resten av huset när jag hostar.. Maken ska ju faktiskt upp och jobba på bara några timmar och Lilly har vägrat sova fram till för en liten stund sedan så henne vill jag absolut inte väcka och vara tvungen att gå ut och gå med vagnen igen i regnet.
 
Imorgon (idag) ringer radio, känns ju verkligen jättepassande när jag just blivit sjuk. Men sånt är livet och det känns jättekul att prata i radio när man är hes och hostar. Kommer låta som en avdankad alkis.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0