Söndag

Då har pappan i huset åkt iväg igen för två veckors jobb, känns himla tråkigt! Men till något roligare eller egentligen mest förvånande. Lilly har ju som sagt somnat själv nu i några dagar, allt mellan 22-01, men så ikväll när pappan hade åkt var hon trött och ledsen. Så jag lade ner henne i sängen och 07.40 somnade hon och sover ännu,. Det har aldrig förr hänt! Blir intressant att se vilken tid damen vaknar och anser att det är morgon.
 
Köpte för övrigt ett barnvagn idag, begagnat till ett riktigt bra pris, (200kr) och på köpet fick jag en babysitter. Vagnet och babysittern ska jag ha i stugan, perfekt att slippa släpa med sig alla saker varje gång jag åker dit. förresten så tyckte jag inte alls att det var något fel på vagnet, inte babysittern heller för den delen. Fina saker som passar att ha som extra.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att det går fort tills mannens ledigvecka är här.


Kommentarer
Cissi - mamma till 2 prinsessor

Å är på jakt efter en billig och funktionell vagn att ha inomhus.. Vore så skönt att kunna söva inomhus även regninga dagar ;)

sv. Boken är helt underbar. Både skrattat och gråtit en massa - känner igen i princip allt! ;)

2013-05-20 @ 11:05:34
URL: http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0