Sömntutor

Idag har vi sovit största delen av dagen. Riktigt skönt måste jag säga, känns bara lite tråkigt att man missar hela dagarna, men sånt är livet och vi kan ju glädjas åt att det är vinter. Hade varit tråkigare om det varit sommar..
 
Jag hoppas natten blir lika bra som det dagen har varit, Lilly har sovit som en stock och ätit däremellan. Har hon varit vaken så har hon faktiskt varit på lite bättre humör och inte bara gråtit :) Sa det åt Andreas ikväll, tänk om hon skulle göra såhära på nätterna, bara vakna för att äta. VIlken dröm! Men det kommer det också:)
 
 
Och tack för alla kommentarer, jag har svarat på dom flesta i kommentarsfältet :)


Kommentarer
Lovisa

Som du säger så kommer det, och snart tror jag :)
Min dotter sover hela nätterna och vaknar bara för att äta men sen sover hon nästan iiingenting på dagen, vilket gör att jag får noll gjort mitt i en flytt, haha.

2013-01-22 @ 09:43:04
URL: http://avebbalovisa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0