Älskade Lilly

Varje dag så tar dom nya prover på Lilly, för att kolla sockret som har åkt lite upp och ner, syresättningen i blodet och lite andra saker och det skär verkligen i hjärtat när dom sticker henne i huvudet, det är självklart nödvändigt och jag är så tacksam till alla underbara skäterskor och barnmorskor på denna avdelning.
 
Lilly har slutat med syrgas sedan två dagar tillbaka, hennes socker har även blivit bättre och gulsoten verkar vara borta. Hon sondmatas fortfarande men är en stark tjej som suger på tutte och bröst, men hon är fortfarande så liten så orken är inte så stor och hon blir fort trött..
 
Men vi alla ser varje dag hur hon blir bättre och starkare.
Våran alldeles egna prinsessa ♥
 
Vi vet inte varför hon var så liten som hon var, enligt proverna så verkar det inte finnas något svar på den frågan heller.. Läkaren säger att om några veckor ska jag åka och ta prover för att se om det kan vara något med mig som gör att hon växde så dåligt, känns hemskt att inte veta varför det blev som det blev. Jag har alltid trott att våran bebis ska vara rätt så stor då både jag och Andreas var ganska stora.  



Kommentarer
E - Gravid i v 36 ♥

Vilken sötnos och vad glad jag blir att allt går framåt för er. Kram

2012-11-19 @ 11:56:57
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/
E

Skönt å höra att lillsessan mår bra! Ni verkar starka hela familjen! Lycka till!

2012-11-19 @ 14:14:57
Nicolinafoto

Vilken kämpe hon är! Hoppas allt blir bra med henne snart! :)

2012-11-19 @ 15:48:40
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0