Härliga söndag

Söndag och snart mina vänner går jag av denna jobbhelg som innehållit 23timmars jobb, eller snart och snart, om tre och en halv timma. Ska bli skönt att komma hem och vila fötter, hjärna och tålamod.
Hände även en rätt så intressant sak idag på jobbet, en sån sak jag aldrig trodde skulle hända eller egentligen är det två saker som hänt som har retat upp kunder, inte mitt fel, heller ingen annans anställd men saker och ting går sönder och blir slut ibland ;)
Kaffemaskinen gick sönder, vilket inte är jättepopulärt och heller inte enkelt att fixa, har bråkat flera timmar med den och försöka leka ingenjör, men ingenting hjälpte tyvärr. Sedan tog en del av våran bensin slut, vilket jag aldrig trodde skulle hända, faktiskt. men som tur är så har vi endel annan kvar och får väl förhoppningsvis mer imorgon, men ni kan ju se er kundernas min när dom kommer in och man berättar att det är slut bensin ;)


Kommentarer
michaela

blogglovin byte?

2012-04-30 @ 08:24:27
URL: http://duff.blogg.se/
Carro - Foto

Jobbar du på Shell? Vi vart lagom förvånade när bensinen var slut där idag då vi skulle tanka ;)

2012-04-30 @ 16:10:31
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0