Fredag

Fredag idag, härliga fredag!

I helgen är det jobb på mitt schema, efter fyra år ute på arbetsmarknaden är jag nu sjukt less på jobb där man jobbar helger. Jag har nog aldrig haft ett jobb som inte innebär helgjobb faktiskt och då ska ni veta att jag haft många olika vikariat, som skötare, undersköterska, kassabiträde, servitris, försäljare och listan kan göras lång.. Oftast har jag ju haft två eller tre vikariat samtidigt, endel av dom har jag slutat pågrund av att jag inte alls trivts och endel har jag varit tvungen att sluta för att jag inte haft tid att jobba åt dom när jag haft andra.

Men det var inte det jag tänkte berätta, klaga gör jag någon annan dag.
Jag tänkte berätta att idag ska jag inte göra många knop, vad jag vet iallafall. Ska passa på att vara med Andreas:)


En arkivbild som inte har något med saken att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0