Det kom tårar

Idag jobbade jag som sagt på hemtjänsten, inte på rättspsyk som är mitt egentliga sommarjobb..
Och imorgon är jag ledig, hur skönt som helst att faktiskt få vara ledig en dag, peppar peppar..

Ikväll var jag på bilbingo med Malin, som för övrigt ska ha en liten bejbis i början på nästa år, verkligen hur kul som helst! När jag fick veta det för någon dag sedan blev jag så glad att det kom tårar, jag är verkligen så himla glad för deras skull och vet att dom kommer bli hur bra förädrar som helst ♥


Kommentarer
Jenny

Vad spännande att jobba på rättpsyk. Kan du inte berätta lite om ditt arbete? Vet att du har tystnadsplikt, men du kan väl berätta hur en dag ser ut och vilka arbetsuppgifter du har.

2011-07-19 @ 16:13:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0