Solsidan

Solsidan, alltså den serien är uppbyggd så att vi svenskar ska känna igen oss och tro mig, det gör jag. Varje avsnitt så är det nånting som är `precis som mitt liv`.

För något avsnitt sedan kände jag mig som mickan, hon hade sådana problem med alla hundra tusen tv-dosor och vad hon än gjorde så blev det aldrig kanalen som hon ville, precis så kände jag mig! sen köper Andreas en multifjärr, precis som Fredde. Och som att det skulle hjälpa mig, ingen risk! lika komplicerat om inte mera..

Ohc nu i avsnitt 5, då Anna och Alex bråkar om att Anna tycker Alex sparar allting och att det inte funkar, precis så är det hemma hos oss. Jag tycker Andreas sparar alldeles för mycke saker i förrådet som aldrig mera kommer användas och hon tycker att "det kan va bra att ha"..


som sagt, jag känner mig precis som dom...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0