Bröst

alltså jag är en människa som tycker bröst är fint, om det är fina bröst (logiskt? inte det minsta). En av mina största fasor i livet är att få stora hängbröst från när jag ammat mina barn och skulle mina bröst se ut såhära så skulle jag döda mig själv, om jag inte redan hade dött av att jag kvävts eller att ryggen gått av, haha!
Tacka vet jag bröstoperationer..



Bra saker med stora bröst
Man kan ta sitt liv med dom om man vill
man kanske kan tjäna pengar på att man har stora, hängiga och fula bröst
man kan lägga dom över axlarna (om det är bra vet jag egentligen inte)

Dåliga saker med stora bröst

man kan inte springa
kan inte gå för att ryggen går av
går inte att hitta en BH
man borde få problem med allt,
kan man göra nånting med så stora bröst?
kan man gå?
leva?
älska?
simma?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0