Pluggdax

Här hemma är det hundfest, det finns fyra hundben på golvet men såklart ska det bråkas om samma ben, efter några sekunder sover båda två och så håller det på här hemma. Faktiskt himla mysigt med två små lurvbollar som tjafsar, busar och myser. I framtiden blir det helt klart en hund till, eller så om Ronja&Agnes blir lite äldre och inte har tid för knut får han flytta hem till mig och min familj :)

Nu måste jag plugga, prov imorgon och jag känner på mig att det kommer gå fort att skriva det, inte för att jag är snabb på skriva eller särskilt smart, utan för att jag inte vet vad jag ska plugga på och kommer kugga.



Kommentarer
Lovisa

Underbar bloggdesign! =D

2010-09-20 @ 23:29:34
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0