Det sägs att pengar inte gör en lycklig, men nog är det jävligt nära..

Fy bubblan jäkla trasbanan vad tråkigt det är att packa ner saker i kartonger, hade jag varit miljonär hade jag haft en liten asiat som gjorde sånt här åt mig, den hade fått bo i ett av mina polackrum. I och för sig, hade jag varit miljonär hade jag inte bott här, då hade jag bott i en fläskig villa ute på landet med pool och hela skiten, glastak i sovrummet, haft en hundkompis till Baltazar, folk som städade åt mig och gjorde allting som var tråkigt..
Självklart hade jag haft en enhörning som kan flyga också.

Men tyvärr är fallet inte så, jag bor istället i en liten men söt lägenhet, har en hund som har någon bokstavskombination som ingen har kommit på än, en uppgradering av adhd och en karl som jobbar borta. Bilen går sönder då och då, alltid när det är som minst pengar på kontot och man får böna och be för att få jobba.. Ja visst är det underbart med vuxenlivet ?!
Med andra ord jag är en helt vanlig svensson som försöker ta mig in i vuxenlivet och nej man får inga vuxenpoäng för att man lyckats tömma en diskmaskin eller hängt tvätt.



Det sägs att pengar inte gör en lycklig, men nog är det jävligt nära..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0