Effektiv

Jag kände mig så effektiv efter att ha satt ihop vardagsrumbordet så jag tänkte att det är väl dags att måla våran kökssoffa, sagt och gjort. Nu sitter jag och väntar på att färgen ska torka så att jag får måla den ett varv till, det kommer före och efter bilder när jag är klar med den, vilket ska bli ikväll :)

Sen måste jag plugga också, bokrecentionen som ska in på fredag är klar så den behöver jag inte bry mig mer om men däremot måste jag göra lite uppgifter till kursen som jag läser på distans.

Imorgon är det skola, sen ska nog jag och Baltazar ner til stugan så han får leka av sig lite och springa omkring dära.

Ni har väl inte missat att Kings of leon har släppt ett nytt album ?
Come Around Sundown

Som vanligt är dom bra, bland dom bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0