Julklappar

Har jag förresten berättat att jag vet vad Andreas ska få i julklapp ?!
klart jag inte har för han läser min blogg.

Men när jag var påväg hem från sundsvall så satt jag och funderade vad jag skulle ge honom, för man vill ju ändå ge mannen i ens liv nånting fint, nånting han vill ha och nånting lite dyrare.. Jo jag funkar så att jag vill ge nånting dyrare till Andreas, mycke för att han hjälp mig när jag haft dåligt med pengar då jag var arbetslös, han har köpt mat fastän jag egentligen skulle gjort det, han har alltid sett till att jag inte behöver sälja mig på gatan och nu när jag fått jobb känner jag att jag vill ge honom nånting som han verkligen vill ha..

Jag har två saker jag vet att han skulle vilja ha/behöver, två saker han själv inte har sagt att han önskat sig men många gånger förr påpekat att han skulle vilja ha eller kanske till och med behöver. Han kommer inte ens på själv vad det är i nuläget:)

Vilken av sakerna jag köper beror helt och hållet på hur stor och tjock lön jag får.

Men nånting bra ska han få, nånting som han verkligen vill ha (vare sig han vet det eller inte).

jag älskar att köpa julklappar när det är nånting dom verkligen vill ha som dom inte ens tänkt på, som dom glömt bort att skriva på sin önskelista för att det var för dyrt och det kommer man aldrig att få. Jag älskar att se människor bli överlyckliga över saker dom får..

Dock går jag inte och köper dyra presenter/julklappar till alla, mina syskon får nånting dom vill ha som är lite dyrare och mina "vänner och annat löst folk inräknat" får nånting mest bara för att visa att jo jag tänkte faktiskt på dig med i jul..

Jag tycker inte det är nånting fel i det heller,
tycker ni?



Kommentarer
Liinda - mamma till anton

de är tanken som räknas så de behöver inte alls kosta många kronor :) till pojkvän o närmare förstår man ju om man vill ge lite dyrare :)

2010-11-06 @ 22:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0