För jag blir riktigt jävla arg

Det är lördagkväll och jag städar lägenheten, hur tragiskt låter inte det och framförallt hur tragiskt är det inte? Och sen blir jag faktiskt arg över att förra helgen jobbade jag, i helgen jobbar jag och nästa helg jobbar jag.. Faktiskt så blir jag riktigt arg när jag tänker på det och egentligen var lovad ledighet.. Och sen att jobbet sa att jag skulle få sovmorgon imorgon visade sig vara skitsnack det med, inte fick jag någon sovmorgon och inte är jag det minsta glad, INTE DET MINSTA !

Ikväll är jag jävligt arg, för att jag jobbar varje jävla helg och jag kanske vill vara ledig nångång, men icket. Jag ska vara glad om jag får träffa Andreas innan jag går och lägger mig på kvällarna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0