som sagt ;D

Ja då har jag och Anna varit i Boden, gått på stan och spanat :)


Som sagt så har jag fått jobb på challenge i piteå, bara lite ströjobb men jag börjar på torsdag och ska jobba hela helgen, vilket innebär en hektisk helg med ytterst lite sömn och mycke jobb ..
Jag och Anna hade ju tänkt fara på PDOL torsdag, men så blir ju inte fallet när jag ska jobba, förlåt för det Anna, men då ska vi istället fara på roadtrip så nu jäklar kommer jag ha råd !

Torsdag;

07.30-12.00 Hemtjänsten
18.00-mitt i natten/morgon Challenge

Fredag;

18.00 Challenge

Lördag

07.30-16.00 Hemtjänsten
18.00 - mitt i natten/morgon Challenge

Söndag
07.30 - 12 hemstjänsten
15.30-21-30 hemtjänsten


Men jäklar vad pengar det kommer bli, kanske man tar sig iväg på en roadtrip med Anna då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0