& baltazar han sover..

Tjohopp !

Hemma från jobbet då, ska gå och posta iväg ett paket snart med en traderavinst, sen blir det att städa lite här hemma om jag orkar, det återstår ännu att se..
Har gått bra idag att jobba, har faktiskt varit helt okej med folk, känns skönt att komma ut och göra nånting och tjäna lite pengar :)

sen är det kvar tårta och sånt från igår, någon skulle väl borda äta upp det
och denna någon är inte jag kan jag lova..

Sen blir jag lite bitter, jävla !
varför har inte min hårfärg kommit än, jag hoppas vid gudarna
att den kommer imorgon så jag slipper se ut såhär på huvudet ..


Imorgon blir det jobb, fast jag börjar inte förrens 16.00
så då hinner jag tvätta på förmiddagen för jag har ungefär 7 kubik tvätt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0