jag är inte tre år, faktiskt !

Nu har jag varit hos tandläkaren! och alltså jag kan inte förstå mig på dom, jag är 21år, inte tre eller fem, dom pratar med en som att man är en liten unge eller utvecklinggsstörd (okej att jag blev som jag vart men jag är inte utvecklingsstörd), jag hatar människor som pratar med bejbisröst till en och tror att man inte förstår vad dom säger.

hur som helst blev det billigt, 592kr för att konstatera att jag har inga hål, början till två och måste använda tandtråd bättre, det där med tandtråd kan dom lika gärna spela in och spela upp direkt man kommer in i lokalen för det har jag hört hela livet och jag har faktiskt aldrig någonsin haft hål..

Nu hade jag tänkt städa lite här hemma, men lillebror ligger och sover än så det finns väl risk att man blir dödar om man startar en dammsugare, jag råkar veta att han har lika underbart morgonhumör som hans älskade syster, det vill säga jag.



Kommentarer
Anna

Haha, kommer ihåg en gång för länge sedan när jag var hos tandläkaren. Fick jätte mycket beröm för att jag hade varit så noga med tandtråd. "Du har fått mycket finare tänder sedan du börjat använda tandtråd, det ser jag". Fast saken är den att jag hade inte blivit ett dugg noggrannare med tandtråd ;)

2010-08-18 @ 15:38:24
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0