en ödla !

Ja då var man hemkommen från jobbet och har varit ute med baltazar en sväng, men såklart började det regna så vi sprang hem ganska fort !
Hade ju tänkt sola idag efter jobbet, men så när jag kom till solariet så berättade en tjej för mig att det fanns en ödla där inne, jag hann bara gå nått steg så låg den där på golvet och stirrade på mig, den var inte alls stor men jag vände om och gick hem, jag klarar inte av att ligga stilla 20minuter och veta att den där jäveln kan klättra upp på mig i min väska eller kläder..

Hur som helst så blev det att vara chafför ikväll, men nu ska jag äta lite kladdkaka och vila en stund  i soffan, blev ju ingen sömn inatt så iallafall en timma hade jag tänkt hinna vila middag !

Berättade jag om dom här "kulorna" jag köpte på Nolia, dom sväller i vatten och finns i alla möjliga färger, hur sött som helst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0