ge mig en kamera !

så var det lördag, ligger i sängen.. känns att man inte dricker alkohol så ofta.. igår var trevligt, det hände inte så mycke, men de var trevligt iallafall..

Vad som händer ikväll, ja det återstår fortfarande att se. och nej det blir inga bilder, min kamera har ju gått sönder och systemkamera tar man inte med sig när mans ka på härligheter för den är alldels för dyr..

Och jag har inte råd att köpa mig en ny digitalkamera, eller råd har jag men inte ja har så överflödigt med pengar så jag känner att jag har råd att lägga ut flera tusen..
hittade faktiskt en kamera som jag hemskt gärna vill ha, men 3000:- är lite väl häftigt för min ekonomi, spciellt nu när jag är arbetslös ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0