mamma till en mördare

Ja och så har jag varit och solat en svängom, har även varit och handlat lite mjölk till mamma och varit upp till henne och hälsat på, var där ett ganska bra tag, satt och svammlade och hade det trevligt ! :)
nu håller jag på med fotoalbumet som snart är klart, hoppas bara dom som ska ha det blir nöjda..

Annars ikväll händer inget, sitter och tittar på `mamma till en mördare`, inte sådära superfantastikt bra men jag har inte så stort utbud av kanaler så det får duga..

Och just det ja, jag har ju färgat håret och har glömt att visa er bilder, hade tänkt göra det nu men jag hittar inte min kamera så det får bli ett lite senare projekt..



... för varje snöflinga som faller denna vinter, så kommer jag undra varför


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0