sömnproblem


nu är det kväll, eller snarare natt.. Som vanligt har jag mina sömnproblem fastän jag är trött, men nångång kanske det gör över.. usch, jag hatar vintern !

nåväl, jag har en snygg älskling som ligger här bredvid och halvsover, han ska ju nämligen upp sju så det är bra han somnar, själv börjar jag inte förrens elva så jag överlever nog omän jag inte somnar på direkten..
Är bara så himla mycke hela tiden, det är alltid nånting och inte bara en sak utan alltid hundra saker, som nu, jag har noll kronor i inkomst och flera räkningar som ska betalas och det är en gåta hur detta ska gå till, sen har i princip allt jag äger gått sönder den senaste månaden och det finns inga pengar till att köpa nytt och jag har inget av värde som jag kan sälja heller, jag menar det är ju ändå min mobil, mitt internet, min kamera, två par jeans, min klänning och en massa annat jävla tjafs som har gått sönder på en månad, fattar ni ?! en jäkla månad..
ja men det var väl iof inte så jäkla oväntat, det här året har ju ändå varit det värsta och aboslut sämsta i hela mitt liv, vilket innebär att det är fruktansvärt dåligt..
Sen det här med jobbet, jag har ingen aning om nånting och det är otroligt frustrerande faktiskt, nåja, nu är det bäst jag stänger igen datorn och vilar mina bruna vackra ögon, ny dag nya tag när jag vaknar..


hade tänkt dela med mig av den rätt okey låt enligt mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0