Julklappar <3

Och så var den här julen över, nog för att jag har en julafton kvar att fira, imorgon hos pappa ..
Var hos mamma med familj igår och firade jul, mycket trevligt och sjukt många fina presenter, allt jag ville ha i princip.. Sen idag (julafton) har jag varit hos Andreas med familj..
Jag är himla nöjd över mina julklappar än så länge och det bästa var såklart min digitalkamera som jag fick av Andreas, mamma och Lennart ! jag älskar den :)

Än så länge har jag blandannat fått :

Kamera
3 klänningar
Jacka
Munkjacka
fyra t-shirtar
tre linnen
skjorta
pyjamasbyxor
sport-bh
kupevärmare
smink
hasband
2 par örhängen
hjärtskål
tusenbröder Säsong 1&2
parfym
underkläder
tatueringen
pengar
leggins
tre armband
hårprodukter
2 lakan till min breda säng (behövdes verkligen)
2 påslakan till mitt dubbeltäcke (behövdes ännu mera)
Ljus


här får ni lite smakprov på lite av mina julklappar



och imorgon hoppas jag att jag får en tv, eller pengar till en :)
vi får väl se ;)

nu ska jag krypa ner bredvid min snygga pojkvän och mysa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0