jag ska städa hela världen lilla mamma

jaha, då var det onsdag, snart är det helg igen och imorgon är det en vecka kvar till jul, eller hur ?!
Annars händer inte mycke, ska fortstätta där jag slutade igår i städnade, kunde ju inte städa hur sent som helst när det är så lyhört i det här huset och dom under mig har en bejbis på bara några månader.. Så idag ska jag väl städa sovrummet och även fara och handla med mamma ..
imorgon blir det jobb igen, bra med lite timmar så man kanske har råd att betala sina räkningar iallafall ..

sen ikväll återstår att se vad som händer, kanske man är med sin karl, om han inte har hundra andra planer vill säga, nåväl, nu till dammsugaren ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0