ett skrovmål tack !

ja och så var första dagen på jobbet avklarat, ont i fötterna och i huvudet kan jag lova av all stripslukt ;) men det gör inget! himla stressigt har det varit stundvis men sånt är livet..

så medans Andreas har tauerat sig idag och åka skridskor har jag tittat på hamburgare :) jämnställt förhållande tycker jag ;)

måste förövrigt boka en ny tatueringstid, bara lite svårt just nu när jag inte rikitgt vet hur jag jobbar..

Ska inte göra mycke alls nu, vänta på min karl och kanske få nån sorts hunger, man är inte så hungrig när man jobbar med mat hela dagarna... Blir en tidig kväll så man orkar upp och jobba imorgon, nog för att jag börjar inte förrens elva, men ändå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0