jag definerar livet som en dans bland halspulsådrar

Kom just hem från byn, har handlat en massa rolig mat så nu ska jag ta och göra nånting gott tills när J kommer hem ikväll.. Sen har jag även träffat lite folk, surra med dom åsåå ;>

Det är många som har skaffat eller håller på att skaffa barn nu, känns konstigt att man verkligen börjar bli vuxen när folk i ens ålder, dom i ens förra klass och ens vänner skaffar barn.. Men jaa, jag önskar dom all lycka och hoppas det verkligen går bra..

Får se vad som annars händer idag, ska väl bara vara hemma som vanligt och inte göra nånting speciellt skulle jag tro, har varit och sökt nå jobb idag och jag ska återkomma på onsdag förmiddag så vi får väl se hur det går.. förhoppningsvis bättre än vanligt..


Är det kanske för att jag själv inte vill nånting hellre..


Kommentarer
Hanna

Vad fin sjal :)

2008-09-29 @ 22:46:55
URL: http://nystis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0