Lilla stora du

Förra veckan tog jag som sagt ledigt för att åka buss med Lilly till stan. Sagt och gjort, hon var imponerad av bussen tills det blev tröttsamt och hon somnade. 
Hon fick sig nya kläder, fick välja fritt vad hon ville köpa för sin julklappspeng hon hade fått och det bästa, fikade och åt upp min kladdkaka (se bild). 

Lilla stora fantastiska barn, vad skulle jag göra utan dig? När du kryper upp i famnen på en så blir man så otroligt varm i hjärtat. När man ligger bredvid henne på kvällen och pratar om allt möjligt och man ser det tindra i hennes ögon så blir man löjligt stolt. 
Hon är så nyfiken på allt och så många funderingar, igår undrade hon vart snön kommer ifrån och när jag förklarar att det kommer från himlen så frågar hon om det är farmor Evas snö för hon bor ju i himlen. Lilla kloka tjej, mamma och pappas ögonsten. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0