Söndag

Söndag och nu har jag "helg", jobbade hela veckan förutom torsdag då jag var ledig och inhandlade skåpet, som dessutom snart är klart! 

Just i detta nu ligger jag i soffan, sympatiser hockey med maken. Kan inte påstå att det här med hockey riktigt är min grej, men såhär är det att vara gift antar jag. Jag ser hockey och maken blir tvingad att se mina "tjejserier". Lilly var inte heller imponerad över finniga småpojkar som glider omkring på isen, hon somnade. Inte så vidare bra att sova denna tid då hon snart kommer vakna. Men vad ska man göra? Nog för att det kvittar om hon vilar en stund nu eller inte, hon somnar ändå inte förrens mitt i natten. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0