Helt otroligt!

Jag kan härmed meddela att jag har fått ihop 163 inslagna paket. Har 30-50saker som väntar på att slås in. Sammanlagt har jag fått in MER än 350saker till insamlingen! Anledningen till fler saker än paket är för att dom flesta paket innehåller 2-4saker vardera. Tillsammans kan vi fixa det, tack alla underbara människor och än är det inte över. Samlar in julklappar till mitten av december.

Det känns bra i hjärtat att veta att en massa barn som kanske inte hade fått julklappar kommer att få det.

 

 
Ovanför julklapparna skymtar ni min samling utav pez.

 



Kommentarer
Monica-Mamma till Alfred

Det är verkligen en helt fantastisk sak du gör ♥

2013-10-31 @ 07:57:34
URL: http://alfredochjag.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0