Fredag

Igår kom Lillys mormor och hälsade på och stannade till idag, så mamman i huset har hunnit göra en massa nytta medans mormor och Lilly har roat sig. Tvättat, dammsugit, skurat och en massa andra roliga saker som måste göras. Så nu är det ganska städat i alla fall tills när pappan i huset kommer hem.
 
Men nu sover Lilly bredvid mig i soffan och jag funderar över middagen. Och påtal om middag så vet jag inte om jag visat er Lillys matstol som hon fick av min farmor och farfar, om inte annat så visar jag den igen :)


Kommentarer
Caroline

Vi tänkte också köpa den stolen till Bella.. Men det blev en Antilop istället...
En fråga bara, den där skänken i bakgrunden.. Jag tror det är en likadan som jag har.. Fast min är i furu, och om jag inte har fel för mig så har du målat om den va? För jag har funderat länge på om att måla om den skänken.. Är inte så jätte förtjust i furu.

2013-05-11 @ 12:07:08
URL: http://carulinenilssun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0