Det går så fort

Alltså tiden går verkligen fort sedan man fick barn. Hon är redan sex och en halv månad och snart är det juni. Jag hinner verkligen inte med, kan någon stoppa tiden?!
Jag hoppas på en bra sommar i år, om jag inte missminner mig så var förra årets sommar inte alls så bra och så även hösten. Nåja, det blir som det blir och viktigast är att våran lilla familj får vara tillsammans och vara friska :)
 
Hur som helst, när mannen kommer hem så åker vi och köper lite saker till huset. bland annat nya stuprännor + stuprör. Förhoppningsvis så börjar vi också måla huset så att vi får det gjort innan det blir alldeles för varmt ute. och påtal om att köpa,
Vad tror ni om mitt nya skal till telefonen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0