Lilly Talar!

Lindex har väldigt mycket fint när det kommer till barnkläder, speciellt deras littlephant serie. Jag gillar knalliga färger på barnkläder, gärna så att det i princip lyser om dom.Lilly har ganska mycket kläder från littlephant, men det är mycket hon inte har som jag skulle vilja ha. Men man kan inte köpa hur mycket kläder som helst, hon ska hinna använda allting också plus att hon växer så det knakar och är det inte det så lyckas hon alltid förstöra dom finaste kläder med att smutsa ner dom så dom inte går att få rena. men kläderna är ju då till för att användas. Sen är varken jag eller min make miljonärer så det fungerar inte riktigt att köpa allting man vill bara för att det är gulligt.
 
Hittade Lilly sittandes vid datorn (klart hon kan surfa på en dator, hon är ju faktiskt mer än nio månader). Hon satt och gjorde ett kollage med lite kläder hon ville ha från lindex. Tänka sig så duktig tjej vi har ;)
 
 
 


Kommentarer
Carro

Massa snyggt!

2013-08-25 @ 07:24:49
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Häxan

Du måste fixa dig en galltvål!
Galltvål är bland det bästa som finns till i princip olösliga fläckar på småbarnskläder.
Tror det bara är fläckarna från beckoljan den gått bet på i mitt fläckliv.
Lycka till!
/ Kramen

2013-08-25 @ 14:22:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0