Bröllopuppdatering

Då var det tisdagkväll, Lilly har precis somnat så nu ska jag kolla lite bröllopsfrisyrer på datorn och prova klänningen inför lördag. Kommer nog bli en väldigt enkel frisyr, då det mesta med min utstyrsel är väldigt enkelt. Oc nu borde allting till mig själv vara klar, eller nästan i alla fall. Skor har jag inte riktigt kollat upp ännu och jag vet inte vilka örhängen.
 
Klänning
skor
halsband
örhängen
strumpbyxor
axelbandslös bh
ring
 
Imorgon ska vi även åka och träffa prästen, dom sa dom skulle höra av sig redan i Juli. Det gjorde dom såklart inte med våran tur så jag fick ringa och efterlysa henne idag. Så imorgon mitt på dagen åker vi till kyrkan för att gå igenom allting inför lördagen.
 
Sen tror jag även det mesta annat är fixat, vi ska handla lite mat och sådant någon dag. Vi måste även räkna platser så vi rymmer våra gäster, skönt med inte allt för många gäster!
och påtal om gäster så har vi också tagit beslutet att meddela dom med barn som ska komma till kyrkan (dom vi vet ska komma) att antingen lämna barnen hemma eller se till att barnen sitter på sin plats och inte skriker. Det är ett beslut som är lite känsligt i endel människor ögon och vi har inte tagit beslutet för att vi inte gillar barn utan för att det handlar om ca 30mintuer i kyrkan på våran dag. Då vill vi inte ha tjuriga barn som sitter och skriker, vi vill ha en fin cermoni som vi ska minnas hela livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0