Vad får människor att vara otrevliga utan anledning?

Är ganska fantastiskt med endel människor. I och med att jag jobbar på en bensinmack så får jag se det mesta när det gäller människor och dess beetende och jag kan aldrig sluta förundras över hur olika människor verkligen är, endel får man inte ett hej av. Kanske har dom en dålig dag eller bara är bittra människor medans endel sprudlar utav så mycket glädje och energi.
Varje gång jag får en kund som är otrevlig redan innan denne har klivit in genom butiken så brukar jag fundera varför denna är så bitter, det skulle vara ganska intressant att veta varför den har denna attityd mot en människa som den just mött och ska handla utav.
Helt onödigt egentligen, men det är en sak jag har funderat över i några månader nu.
Vad får människor att vara otrevliga utan anledning?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0