Fullt upp

Idag har det verkligen varit fullt upp från morgon till kväll. Efter soptippen så åkte jag till Luleå åt lunch med Anna och köpte lite saker hit hem, bland annat färg så Andreas kan måla. När jag väl kom hem så började jag städa garaget, vilket innebär en massa timmars arbete.. Är fortfarande inte riktigt klar, men jag tror jag fortsätter imorgon.

Idag var jag även in på blomsterlandet och blev förälskad, jag gick omkring där inne och tittade på alla blommor, buskar och grönsaker som dom har fått in. Känns verkligen som vår när man får se allting dom har, längtar hur mycket som helst tills jag får börja plantera här ute!

Bara därför får ni lite inspirationsbilder :)




Kommentarer
Kirsi

Tack dessa inspirationsbilder... vill bara att snön ska försvinna så man kan börja fixa i trädgården...

2012-05-05 @ 18:52:45
Anonym

Mysigt bilder :)

2012-05-07 @ 22:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0