Finfrämmande

Då var det lördag, idag är jag ledig hela långa dagen!
Har haft Johanna, Ella och Jonas på besök, vilket var supertrevligt då det verkligen är hundra år sedan vi träffades, börjar också vara på tiden att vi hälsar på dom.

Ikväll får vi mera besök, av både stora och små då Andreas får främmande och jag får främmande av minsta lillasyster som ska sova över här till imorgon, då jag förövrigt jobbar.

Nu ska jag hänga tvätt, dammsuga och en massa sådana roliga saker som jag verkligen gillar att göra en lördagkväll.


Kommentarer
Johanna - Mamma till Ella

Ja det var verkligen 100 år sen ; ) Vi får väl lov att grilla någon kväll då grillen smält fram : )

2012-03-31 @ 20:07:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0