Bra besked

Då var det onsdag, idag är jag en klubbad säl. Som dom senaste dagarana med andra ord. Tror jag har varit vaken max tio timmar på tre dagar, har verkligen försökt sova bort den här förkylningen, utan vidare resultat dock.

Pratade också med en av mina chefer idag och fick riktigt bra besked, så nu är jag nöjd och glad, med näsan full i snor;) Ska nämligen ta på mig och jobba två helger av tre, enda problemet har varit att Andreas bara är ledig var tredje helg och vi har varit rädda att jag skulle pricka in så att jag jobbar när han är ledig. Men som tur är så går det att fixa så att vi iallafall får vara lediga samma helg. Hur bra är inte det?


Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jaa, precis :) Den var ganska stor, perfekt! Vad tyckte du om "noten" då? :D

2012-03-14 @ 13:24:49
URL: http://idamli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0