Blöjtårta

För ett tag sedan så visade jag bilder från mitt rum, men visade då inte ett ställe i rummet för att där stod det en present som jag hade gjort. Men nu kan jag visa er presenten för att den gav jag (vi) bort igår. Den var till ett dop, dock närvarade inte jag på dopet av olika skäl, men Andreas gjorde det och gav då tårtan från oss..
Det är en blöjtårta, första gången jag gjorde en och det var riktigt kul! Överst på tårtan satt det en kanin och lite kläder, sammanlagt så gick det åt 90st blöjor till tårtan. Jag valde att göra en ganska stor tårta, har sett många som gjort småa, vilket går lika bra :)



Kommentarer
Mamma Evelina

Fin! Jag har köpt båda mina på rusta. Den jag har i hallen som du såg på bilden är ganska lång och den i köket är en normal längd. Superbra pris har dom dessutom!

2012-03-11 @ 21:05:25
URL: http://loon.blogg.se/
Emilia

Gud va snygg den var!

2012-03-11 @ 22:12:18
Carro - Mammaliv & Foto

Vilken rolig idé :)

2012-03-11 @ 23:26:49
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0