Gravid i höga klackar

Jag låg och såg en serie ikväll på svt1 som var rätt så intressesant eller egentligen blev jag bara irriterad över det hela. Den heter Gravid i höga klackar och ni måste se det själva för att förstå vad jag menar. En av mammorna tror inte att hon ens kommer behöva byta blöjor på sitt eget barn, samtidigt tycker jag att programledaren har endel konstiga resonemang och funderingar.. Men som sagt, ni måste se det själva för att förstå, dessa kvinnor ska ha barn inom en månad och dom har ingen aning om vad dom håller på med.
 
 
Även rika kvinnor är däggdjur. Graviditets- och bebiskonsulten Rosie Pope jobbar på Upper East Side Manhattan. Det visar sig att pengar inte gör mycket skillnad när familjer går igenom att barn väntas eller har anlänt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0