Julkänslor

Snart är det jul och jag har verkligen noll julkänslor, kan ha och göra med att vi ar varit på sjukhuset så länge och det inte är förrens nu som snön har kommit på riktigt. Igår var det två veckor till jul och jag trodde det var minst en månad kvar, jag erkänner att jag inte har sådära jättebra koll på vad det är för datum och dag nu för tiden då alla dagar ser likadana ut :)
 
I år vet jag inte ens vad jag önskar mig i julklapp, annars brukar jag alltid ha en massa saker jag vill ha men nu kommer jag inte på något förutom en ny systemkamera (en Nikon).
Presentkort skulle i och för sig vara bra att få, då kan jag köpa lite nya kläder. Det senaste köpet i klädväg jag gjorde var mina gravidbyxor som jag köpte i sommar, så det börjar vara på tiden att köpa lite nya kläder..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0