Underbara granne

Jag måste bara säga att vi har nog världens bästa granne, om inte han hade funnits så hade vi aldrig kommit ihåg våra sopor, igår tänkte jag ställa ut soptunnorna för att dom skulle tömmas idag, men såklart glömde jag det och när jag var inne idag så tyckte jag att jag hörde en traktor, vilket verkade lite konstisgt då det inte är någon snö på vägen. Jag tittade ut genom fönstret och såg att det var sopbilen som var hos grannen, så jag sprang ut och halvvägs så ser jag att våran snälla granne ställt ut våra soptunnor, det är tur vi har honom, våran lilla hustomte.

Nu måste jag leta fram mina finansiering och kalkyleringsböcker och fara på skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0