Skärtorsdag

Det är härligt att vakna upp av skrik i 150 decibell, eller så kanske inte. Jag menar allvar när jag säger 150 decibell men inte att det är en härlig känsla att vakna upp till. Imorse där kring sex så vaknade damerna, dom började morgonen med att bråka om något som jag inte ens orkade lyssna igenom. Tänk att man orkar börjar bråka direkt man slagit upp sina ögon, barn är verkligen otroliga och jag tänker påminna dom om allt dom gör när dom blir äldre. Men (peppar peppar) efter ett tag blev även dom sams och nu har dom byggt om hela lekrummet till en restaurang/affär och det är kaos därinne, men jag är fruktansvärt tacksam att vi faktiskt har detta lekrum och inte tvingas ha leksaker över hela huset. Känns skönt att allting är samlat i ett och samma rum, då kan jag bara stänga dörren och slippa se katastrofen för en stund.

Iallafall, skärtorsdag idag. Måste åka och handla lite och sedan i eftermiddag åka till Piteå för att hämta hem sambon som kommer bli mäkta imponerad av kaoset som lätt uppstår när man är en vuxen, två barn och två hundar, istället för en vuxen och en hund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0