Hund-uppdatering

Ikväll när jag kom hem från jobbet så var jag trött och sjukt less, men jag tänkte att jag skulle trotsa allting, ta ett djupt andetag och ta med Baltazar på promenad.
vi försöker vara ute på promenader så mycket det bara går för att träna, mest för min egen del då jag har endel att träna på, som att slappna av :) Det är verkligen superkul att vara ute och gå nu, förr hatade jag det och drog mig verkligen för jag visste hur det slutade, en galen hund och jag minst lika galen.

Men nu går vi promenader i harmoni (nästan), men vi går en lugn promenad och om folk ser oss tycker dom säkert att det är i lugnaste laget, men det är order jag har fått och det funkar hur bra som helst. Ingen galen hund som sliter och hostar, ingen galen matte som får ett nervöst sammanbrott, vi jobbar fortfarande på att möta andra hundar, men det går åt rätt håll iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0