Den som väntar

Idag har jag varit effektiv och städat bilarna in och utvändigt,
varit till mamma en sväng, handlat mat som är hur  dyrt som helst,
städat och lite annat, Med andra ord så har jag varit effektiv,
speciellt med tanke på att jag inte ens tänkte stiga upp ur sängen imorse,

Just det ja, jag har även rengjort fälgarna på  mercan och jäklar vilken skillnad.
Men det tog ett bra tag innan dom började glänsa :)

Nu ligger jag på sängen och väntar att färgen ska torka på mina projekt jag har i vardagsrummet.


Kommentarer
Elin

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 18:43:46
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0