Äntligen

Nu är jag hemma från jobbet, känns otroligt skönt!
Ska lägga mig och vila ett tag så kanske mitt ryggont blir bättre, sen hade jag tänkte gå ut och göra lite nytta här bak, men det återstår att se om det blir så eller inte.

Borde åka ut på byn en sväng och köpa ett långt snöre också så att jag kan sätta fast Baltazar på baksidan så han också får vara med, han har nämligen blivit trostisg så vi har inget annat val än att ha honom kopplad här hemma, förr var han alltid lös, men det har det blivit ändring på.

Nåväl, nu ska jag vila .


Kommentarer
E

Det där med snören. På återbruket finns det som ett "snöre" som ser ut som en telefonsladd typ som drar ihop sej fort, då blir det inte massa trassel på snöret.. Skitsmart!:)

2011-05-05 @ 15:25:21
URL: http://embenz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0