Jag kan bli så förbannad !

Endel saker som stör mig kan vara väldigt små och vardagliga..
Ungefär som när man duschar och duschdraperiet kommer smygandes mot kroppen och börjar tafsa på en. Sådana småsaker kan göra mig galen, samma när jag tror att det var jag som duschade sist och det visade sig vara Andreas som har 490grader varmare än mig, vilekt resulterar i att jag får tredje gradens brännskador för att jag inte känner mig för..

Eller..

När frysen stängs av sig själv, jag tar ut någon, lägger det på bordet och ska ta ut något annat, då har dörren åkt igen, vilket resulterar att jag måste heta Magnus Samulsson för att ens ha en chans att få upp dörren igen..

Sjukt irriterande och sjukt mycket värre än krig och svält.

Vad stör er ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0