långa jävliga vinter

Hela facebook bombas av "det snöar, snööööö, åhhh ♥".. Jag har inte sett snö, jag har bara sett regn och tro mig, ingen är nog gladare än mig. Jag vill ha snö till julafton och nyår, annars klarar jag mig. Jag är en människa som hatar vinter, men älskar julen, dubbelmoral, kanske lite. Men det skiter jag fullständigt i, jag älskar julen, julpynta, julklappar, julmusik och allt som hör till.. Annars hatar jag vinter, jag hatar kylan, jag hatar hur lång vintern är, jag hatar vinter. Människor säger att vintern är vacker, ingenting jämfört med våren och sommaren när naturen och människor blommar..

som sagt, jag hatar vintern och jag har inga vinterdäck än heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0