Jag älskar dig

vad som än händer så finns du där, vad som än händer så klandrar du mig aldrig. Du kan titta snett på mig när du inte får ligga i soffan, men du vet att jag aldrig lämnar dig..


Det är lustigt det där, med hur en hund förstår. Och han vet att när pappa Andreas är hemma så får han sova på golvet eller i sin egen säng, han får bara komma upp på morgonen innan vi stiger upp, direkt pappa andreas far på jobbet eller far bort så ligger han i sängen bredvid mig..
Han är den där som gör att man aldrig känner sig ensam, han är den där som gör att man känner sig lite extra speciell och behövd.

Min älskade Baltazar



du är min bästa vän ♥



Kommentarer
danni

vad är din favoritsysselsättning nu såhär i höstmörkret? :)

2010-10-08 @ 09:53:24
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0