Helt jävla otroligt

Jag har just kommit hem, har varit på skolan och efter det var jag och åt lunch med Jenny.

Nu har jag försökt ringa om jobb, jag har ringt fyra samtal och jag har bara en sak att säga.. Det är då inga svårigheter att jobba åt kommunen, du behöver bara göra två saker, spela in ett meddelande som säger "den ni söker är på tjänstärende" eller "den ni söker har gått för dagen...." och återkommer ALDRIG!
Fan vad less jag blir att endel människor aldrig någonsin går att få tag i !!


Kommentarer
Anna Katana

Är alltid så när man ska ha tag i en chef. De är aldrig inne! Fattar inte det.

Hoppas du får tag i någon snart och att du hittar ett jobb.

Ha det bra.

2010-10-12 @ 14:21:11
URL: http://annakatana.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0