Freeeedaaag

Ja då var det fredagkväll, vilket innebär fredagsmys för många, men inte för mig.
Idag har jag haft fullt upp, jag började skolan åtta imorse, hade skola och sen gjorde jag och Malin ett grupparbete, sen åt vi lunch ute på byn och efteråt for jag och hämtade ut mitt linsskydd..
Sen bar det av upp till mamma, jag och Baltazar har varit där hela dagen lång och hjälp till, krattat löv, höststädat ute inför vintern och ätit middag.

nu har jag precis varit och handlat lite saker på ICA så jag ska kunna göra mig en chailatte, eller jag ska försöka.. Det är Annas fel att jag dricker dom. Jag gillar inte kaffe, jag är heller inte så jätte förtjust i te, men chailatte, åh så gott det är!!

Nu ska jag städa lite här hemma, Andreas kommer ju hem imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0