snart kommer julpolisen och tar mig

Nu ska jag nog gå  och sova, har städat här hemma fram till nu. Jo visst är det normalt att storstäda klockan halv ett på natten?! Det enda jag inte gjort är dammsuga, men detta för att jag helt slutat dammsuga fram tills jag själv äger en aqua pro, jag sopar bara nu för tiden ;)

ÅH NEEEEJ! STÄM MIG! jag har börjat julpynta ikväll, dock är duken inte struken så ni behöver inte slänga en kommentar om att den är skrynklig för det vet jag redan om suckers.

Får väl se om julpolisen kommer och tar mig inatt när jag börjat julpynta innan första advent.


Kommentarer
camilla

Snyggt! vars har du köpt ljusen?

2010-11-07 @ 12:51:54
Sara

Men fy fan Johanna, hur kan du bara julpynta nu? Fan vad jag blir avis, jag vill också ha julpyntat och jätte mysigt hemma! ( i mitt riktiga hem) Saknar dig !! <3

2010-11-07 @ 15:24:47
URL: http://sarainorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0